2016年1月16日 星期六

水果酵力の失敗編

有成功就有失敗!

唔係毎様瓜果都能做到天酵的、有可能係浸既時間不足、収液時間不対。又有可能水果本身分秘左一d物質不容易発酵。全為個人経験、不代表専家立場。
我做不成功不代表其他人不成功、同一種水果不同人做有不同結果、只作参考!

ps:希望呢個表唔好越来越長、花時間去浸結果失敗時真係浪費時間材料銭又傷心、最惨係無種去做包先死。


酵力評価:下等(不推薦使用、酵力差、発酵麵團力弱)
     極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)



1)
水果:APPLE
酵力:下等(酵力弱、発酵時間過長)
評価:我見不少人成功的、但酵力方面属弱類、可能勉強做到麵包。但我個人無需要唔再用APPLE。





2)
水果:BANANA
酵力:下等(酵力弱、発酵時間過長)
評価:我見不少人成功的、但酵力方面属弱類、可能勉強做到麵包、製作酵液時非常多泡、以為酵力好強但在餵枌後發現無咩酵力。


3)
水果:米麹
酵力:下等(酵力弱、発酵時間過長)
評価:我見不少人成功的、但酵力方面属弱類、可能勉強做到麵包、製作酵液時有泡有気但不多、餵粉時發現無乜酵力。




4)
水果:火龍果
酵力:下等(酵力弱、発酵時間過長)
評価:我見不少人成功的、但酵力方面属弱類、可能勉強做到麵包、不確定係咪太早収液所至発酵不到麵團。




5)
水果:椰皇
酵力:極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)
評価:連起種時都無力、種都發唔起、製作酵液第二天有気有泡、酒味、以為成功時在第5日収液後酵力完全喪失。不確定係錯過収液時期或椰皇本身有油的関係。



6)
水果:蛋黄果
酵力:極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)
評価:連起種時都無力、酵力接近0、因為殿枌質重酵液不是水状
発酵後悪臭、不推薦使用。





7)
水果:大TOMATO。mini TOMATO
酵力:極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)
評価:書上有教學、別人成功、我試左2次失敗。
浸了2-3日發臭。大細TOMATO都試過従来無成功過酵液部分、別説酵種了。



8)
水果:冬菇
酵力:極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)
評価:挑戦極限之作、浸到第3日發毛収場



9)
水果:蝶豆花
酵力:極下等(完全無酵力、浪費時間、麵枌)
評価:台湾有人成功的、我不確定自己係咪収液時間不対
酵液超微弱、連種都發不起。試做麵團發不起。



10)
水果:啤梨
酵力:下等(1餵後發不起)已浸6日
評価:理論上啤梨係酵力OK強的、但近日天気太冷、白白浪費了頭日發酵既大好時間、今次失敗。

             



沒有留言:

張貼留言